Наукова
бібліотека

Маріупольського державного
університету

























----------


Flag Counter

 Проверка тиц


Нові надходження
до бібліотеки



Інформація про всі видання, що надходять до бібліотеки, відображається у бюлетенях нових надходжень, підготовлених працівниками інформаційно-бібліографічного відділу.
До вашої уваги – тематичний перелік надходжень до фондів НБ МДУ за 3 квартал 2017 р.:

Продовжуємо знайомити вас з найцікавішими, на наш погляд, документами 2016 р. видання, що представлені у фонді бібліотеки.


Балух, Василь Олексійович. Історія античної цивілізації : у трьох томах : підручник / В. О. Балух. – Чернівці : Наші книги, 2016. – Т. 1 : Стародавня Греція. – 2-ге вид., стер. – 2016. – 656 с. : іл.
Підручник містить систематичний виклад історії античної цивілізації. Перший том "Стародавня Греція" висвітлює процес зародження, формування, розквіту і падіння давньогрецької цивілізації, починаючи з ранньодержавних утворень на Криті та закінчуючи елліністичним Єгиптом, завойованим наприкінці І ст. до н.е. Матеріал підручника поданий з урахуванням вимог кредитно-модульної системи навчання. У додатках вміщено хронологічну таблицю, термінологічний словник, перелік географічних назв, грецький календар, найважливіші грецькі свята, основні одиниці мір і ваг, список видатних державних, військових і культурних діячів, предметний, географічний і іменний покажчики, бібліографію. (ББК 63.3(0)32я73; чз 1)


Балух, Василь Олексійович. Ранньомодерна Європа : підручник. / В. О. Балух, В. П. Коцур. – Чернівці : Наші книги, 2016. – 704 с. : іл.
Підручник містить системний виклад історичних подій у європейських країнах епохи раннього модерну, висвітлює провідні тенденції історичного розвитку Західної Європи з кінця XV до середини XVII ст. (ББК 63.3(4)я73; чз 1)


Вишневська-Черкас, Ірина Григорівна. США – КНР: стратегія конгейджменту : монографія / І. Г. Вишневська-Черкас. – Київ : Дипломатична академія України при МЗС України, 2016. – 328 с.
У монографії розкрито генезу та еволюцію концептуального забезпечення стратегії конгейджменту, виокремлено її основні трансформаційні фази. На основі наукового аналізу надано оцінку результативності стримування та залучення КНР у зовнішній політиці США та з'ясовані ефективні-неефективні механізми впливу. (ББК 66.4; чз 1)


Кафтанджиев, Христо. Мифологические архетипы в коммуникации / Х. Кафтанджиев. – Харьков : Гуманитарный Центр, 2016. – 268 с.
Эффективные маркетинговые коммуникации создают прибыль в миллиарды долларов. Большинство из этих коммуникаций активно используют апелляции власти, основанные на мифологических архетипах. В книге в легкой, увлекательной и очень визуализированной форме проанализированы основные мифологические архетипы. Они наиболее важны для рекламы и других маркетинговых коммуникаций. Основная причина в том, что человеческое мышление более мифологическое, чем рациональное. Это первая книга в мире по архетипам в рекламе. В книге проанализированы физические, пространственные, биологические, психологические, социальные и культурные архетипы.. (ББК 88.37; чз 2)


Норкус, Зенонас. Непроголошена імперія. Велике князівство Литовське з погляду порівняльно-історичної соціології імперій : монографія / З. Норкус ; пер. з лит. П. Білинський. – Київ : Критика, 2016. – 440 с.
Монографію знаного історика, соціолога та філософа, професора Вільнюського університету Зенонаса Норкуса присвячено віднедавна жваво обговорюваній проблемі імперськости Литовської держави. В центрі авторової уваги – питання: чим було Велике князівство Литовське – імперією чи федерацією? Чи давні литовці прийшли на землі Русі як завойовники, а чи як визволителі? Якщо Литва була імперією, то якою саме і чиєю? Коли вона стала імперією? У що і коли перетворилася? Яким є історичне ВКЛ? Методологічно новаторська, провокативна і ревізіоністична щодо усталених стереотипів книжка професора Норкуса є першою системною спробою поставити історію давньої Литви у ширший проблемний і подієвий світовий контекст, використовуючи для ґрунтовного переосмислення буцімто відомих фактів і обставин концептуальний інструментарій сучасних теорій порівняльно-історичної соціології, імперіології та міжнародних відносин. (ББК 63.3(4); чз 1)


Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. – Київ : Ліра-К, 2016. – 480 с.
Мета навчального посібника — розкрити суть основних категорій маркетингу інформаційних продуктів і послуг, розглянути роботу по їх створенню як систему і пояснити кожну її складову. Викладений тут матеріал допоможе студентам детальніше з'ясувати особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Практичні завдання і тести в кінці посібника дозволять проконтролювати ступінь засвоєння знань. Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, усіх, хто хоче ознайомитись з основами маркетингу інформаційних продуктів і послуг. (ББК 78.64я73; чз 1)


Місця зберігання екземплярів:

Архів тематичних бюлетенів нових надходжень:

Архів презентацій нових надходжень:










Бажаєте бути в курсі новин?
Вкажіть Ваш email:



Оформлено за допомогою FeedBurner



НБ МДУ
в мережі Інтернет


Електронні
бази даних НБ МДУ

elektronnyi_katalog

elektronna_kartoteka_statei

reposytarii

elektronna_biblioteka

elektronni_peredplacheni_periodychni_vydannia

Авторські блоги
співробітників НБ МДУ

blog

blog

literaturnyi_zhurnal

Сторінки НБ МДУ
у соціальних мережах

facebook

facebook_naukovtsiu

slideshare

instagram

pinterest_NB

pinme



Додаткові можливості
для користувачів


sitemap





Безкоштовні програми:
•  для перегляду офісних
документів, презентацій
LibreOffice ( офіційний сайт)
•  для перегляду PDF
Foxit Reader ( офіційний сайт)
•  для перегляду DjVu
DjVu reader ( офіційний сайт)
•  екранна лупа
Virtual Magnifying Glass
( офіційний сайт, інструкція)

Інше:
•  голосовий пошук в Google Chrome
Ok Google ( інструкція)
•  корисні Інтернет-сервіси
для редагування
й налаштування сайтів

•  сторінка для відпочинку

 

© НБ МДУ, 2012-2017

Конструктор сайтів - uCoz